undefined

Shared sense-making strategies in curriculum reform : District level perspective

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Improving Schools

Volym

21

Nummer

2

Sidor

111-126

Publikationsforum

57697

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1177/1365480217744290

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja