Shared sense-making strategies in curriculum reform : District level perspective
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi
Organisationer och upphovspersoner
Tammerfors universitet
Soini Tiina
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne
Helsingfors universitet
Pyhalto Kirsi
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
21
Nummer
2
Sidor
111-126
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1177/1365480217744290
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja