undefined

Student teachers’ proactive strategies and experienced learning environment for reducing study-related burnout

Publiceringsår

2018

Upphovspersoner

Väisänen, Sanna; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Soini, Tiina

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Väisänen Sanna

Helsingfors universitet

Toom Auli

Pyhältö Kirsi

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Education and Learning

Volym

7

Nummer

1

Sidor

208-222

Publikationsforum

70938

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.5539/jel.v7n1p208

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja