Student teachers’ proactive strategies and experienced learning environment for reducing study-related burnout
Publiceringsår
2018
Upphovspersoner
Väisänen, Sanna; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Soini, Tiina
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Väisänen Sanna
Tammerfors universitet
Soini Tiina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
7
Nummer
1
Sidor
208-222
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.5539/jel.v7n1p208
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja