Competence-based assessment and digital badging as guidance in vocational teacher education.
Publiceringsår
2017
Upphovspersoner
Brauer, Sanna; Siklander, Pirkko
Organisationer och upphovspersoner
Oulun ammattikorkeakoulu
Brauer Sanna
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D3 Artikel i en yrkesinriktad konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Moderpublikationens redaktörer
H. Partridge, K. Davis, & J. Thomas.
Konferens
ASCILITE
Förläggare
University of Southern Queensland
Sidor
191-196
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Psykologi; Pedagogik; Medie- och kommunikationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Australien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja