undefined

Competence-based assessment and digital badging as guidance in vocational teacher education.

Publiceringsår

2017

Upphovspersoner

Brauer, Sanna; Siklander, Pirkko

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Siklander Signe Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Facklig

UKM:s publikationstyp

D3 Artikel i en yrkesinriktad konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

H. Partridge, K. Davis, & J. Thomas.

Konferens

ASCILITE

Förläggare

University of Southern Queensland

Sidor

191-196

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap; Psykologi; Pedagogik; Medie- och kommunikationsvetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Australien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja