undefined

Establishing the Explainable in Finnish-as-a-Foreign-Language Classroom Interaction: Student-initiated Explanation Sequences

Publiceringsår

2016

Upphovspersoner

Merke, Saija

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Merke Saija

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

9

Sidor

1-15

Publikationsforum

75405

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Övriga humanistiska vetenskaper; Sociologi; Språkvetenskaper

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Ja

DOI

10.1016/j.lcsi.2016.03.002

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja