Establishing the Explainable in Finnish-as-a-Foreign-Language Classroom Interaction: Student-initiated Explanation Sequences
Publiceringsår
2016
Upphovspersoner
Merke, Saija
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Merke Saija
Tampere University
Merke Saija
Helsingfors universitet
Merke Saija
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
9
Sidor
1-15
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik; Övriga humanistiska vetenskaper; Sociologi; Språkvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Ja
DOI
10.1016/j.lcsi.2016.03.002
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja