undefined

Teachers’ Professional Agency and Learning : from adaptation to active modification in the teacher community

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Pyhältö Kirsi

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Teachers and Teaching

Volym

21

Nummer

7

Sidor

811-830

Publikationsforum

68076

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/13540602.2014.995483

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja