Teachers’ Professional Agency and Learning : from adaptation to active modification in the teacher community
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Pyhältö Kirsi
Uleåborgs universitet
Pyhältö Kirsi Maria
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
21
Nummer
7
Sidor
811-830
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/13540602.2014.995483
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja