Student teachers' self- and co-regulation of learning during teacher education
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Saariaho, Emmi; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina
Organisationer och upphovspersoner
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne
Uleåborgs universitet
Pyhältö Kirsi Maria
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Sidor
44-63
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/23735082.2015.1081395
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja