undefined

Student teachers’ self- and co-regulation of learning during teacher education

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Saariaho, Emmi; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Toom Auli

Saariaho Emmi

Pyhältö Kirsi

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Learning

Moderpublikationens namn

Learning: Research and Practice

Sidor

44-63

Publikationsforum

82701

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/23735082.2015.1081395

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja