undefined

Student teachers' self- and co-regulation of learning during teacher education

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Saariaho, Emmi; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Saariaho Emmi

Pyhältö Kirsi

Toom Auli

Tampere University

Soini Tiina Orcid -palvelun logo

Östra Finlands universitet

Pietarinen Janne

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Learning

Moderpublikationens namn

Learning: Research and Practice

Sidor

44-63

Publikationsforum

82701

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/23735082.2015.1081395

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja