Student teachers' key learning experiences - mapping the steps for becoming a professional teacher
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Ahonen, Elsi; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Pyhältö Kirsi Maria
Tammerfors universitet
Soini Tiina
Östra Finlands universitet
Pietarinen Janne
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
4
Nummer
1
Sidor
151-165
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Kanada
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.5430/ijhe.v4n1p151
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja