An impact-oriented implementation approach in business marketing research : Introduction to the special issue on "Implementing strategies and theories of B2B marketing and sales management"
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Moller, Kristian; Parvinen, Petri Mika Tapani
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Parvinen Petri Mika Tapani
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
45
Sidor
3-11
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Företagsekonomi; Psykologi; Statsvetenskap; Medie- och kommunikationsvetenskap; Övriga samhällsvetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.indmarman.2015.02.025
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja