undefined

Drivers and interpretations of doctoral education today : national comparisons

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Andres, Lesley; Bengtsen, Søren S. E.; del Pilar Gallego Castaño, Liliana; Crossouard, Barbara; Keefer, Jeffrey M.; Pyhältö, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Pyhältö Kirsi Maria

Helsingfors universitet

Pyhältö Kirsi

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Frontline Learning Research

Nummer

3

Sidor

5-22

Publikationsforum

76812

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Belgien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.14786/flr.v3i3.177

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja