undefined

Scaffolding Teacher Students' Inquiry Learning in Science Education with ICT

Publiceringsår

2013

Upphovspersoner

Kukkonen Jari, Kärkkäinen Sirpa, Hartikainen-Ahia Anu, Keinononen Tuula

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Hartikainen-Ahia Anu

Kukkonen Jari E

Kärkkäinen Sirpa

Keinonen Tuula

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

19

Nummer

3

Sidor

131-145

Publikationsforum

78647

Publikationsforumsnivå

0

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja