undefined

Writing Performance and Writing Self-Efficacy:The Case of Finnish Fifth Graders

Publiceringsår

2013

Upphovspersoner

Routarinne, Sara; Absetz, Pilvikki

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Routarinne Sara

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Why do We Write as We Write?

Volym

2013

Sidor

51-66

Publikationsforum

5519

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja