undefined

Students' perceptions on demotivating issues and obstacles in vocational studies

Publiceringsår

2013

Upphovspersoner

Andrew Sirkka; Heino Saarinen

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Breaking Classroom Silences : addressing sensitive issues in education

Förläggare

European University

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Övrig teknik och teknologi; Pedagogik

Publiceringsland

Cypern

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja