Students' perceptions on demotivating issues and obstacles in vocational studies
Publiceringsår
2013
Upphovspersoner
Andrew Sirkka; Heino Saarinen
Organisationer och upphovspersoner
Satakunnan ammattikorkeakoulu
Sirkka Andrew
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
Breaking Classroom Silences : addressing sensitive issues in education
Moderpublikationens namn
Förläggare
European University
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Övrig teknik och teknologi; Pedagogik
Publiceringsland
Cypern
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja