Teachers´ professional development as enabling and constraining dialogue and meaning-making in Education for All
Publiceringsår
2013
Upphovspersoner
Petri Johannes Salo; Karin Rönnerman
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Salo Petri
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Volym
39
Nummer
4
Sidor
596-605
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1080/19415257.2013.796298
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja