undefined

Teachers´ professional development as enabling and constraining dialogue and meaning-making in Education for All

Publiceringsår

2013

Upphovspersoner

Petri Johannes Salo; Karin Rönnerman

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Salo Petri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

39

Nummer

4

Sidor

596-605

Publikationsforum

65536

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.1080/19415257.2013.796298

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja