undefined

Coherence of Pre-service Physics Teachers’ Views of the Relatedness of Physics Concepts:

Publiceringsår

2013

Upphovspersoner

Nousiainen, Maija

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Nousiainen Maija

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Science & Education

Volym

22

Nummer

3

Sidor

505-525

Publikationsforum

66852

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Fysik; Pedagogik

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.1007/s11191-012-9500-6

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja