Coherence of Pre-service Physics Teachers’ Views of the Relatedness of Physics Concepts:
Publiceringsår
2013
Upphovspersoner
Nousiainen, Maija
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Nousiainen Maija
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
22
Nummer
3
Sidor
505-525
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Fysik; Pedagogik
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1007/s11191-012-9500-6
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja