Assessing students' experiences of teaching-learning environments and approaches to learning: validation of a questionnaire used in different countries and varying contexts
Publiceringsår
2013
Upphovspersoner
Parpala, Anna; Lindblom-Ylänne, Sari; Komulainen, Erkki; Entwistle, Noel
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
16
Nummer
2
Sidor
201-215
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Nederländerna
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1007/s10984-013-9128-8
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja