Hur stödja elevernas läsning?
Publiceringsår
2014
Upphovspersoner
Slotte-Lüttge, Anna; Forsman, Liselott
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Slotte-Lüttge Anna
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D2 Artikel i ett yrkesinriktat samlingsverk (inkl. inledningsartikel som skrivits av redaktören)Publikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Fyra toner på dragspelet: kartläggning av läsförståelse i åk 3. Lärarhandledning
Förläggare
Lärum förlaget
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Finland
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Språk
svenska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja