undefined

Finnish Mentor Mathematics Teachers¿ Views of Teacher Knowledge Required for Teaching Mathematics

Publiceringsår

2013

Upphovspersoner

Asikainen, Mervi A.; Pehkonen, Erkki; Hirvonen, Pekka E.

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Pehkonen Erkki

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Higher Education Studies

Volym

3

Nummer

1

Sidor

79 ¿ 91

Publikationsforum

76951

Publikationsforumsnivå

0

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Kanada

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.5539/hes.v3n1p79

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja