undefined

Finnish, Japanese, and Turkish pre-service teachers' intercultural competence: The impact of pre-service teachers' culture, personal experiences, and education

Publiceringsår

2014

Upphovspersoner

Talib, Mirja-Tytti; Hosoya, Sari; Arslan, Hasan

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Talib Mirja-Tytti

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Spanien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Okänd

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja