Finnish, Japanese, and Turkish pre-service teachers' intercultural competence: The impact of pre-service teachers' culture, personal experiences, and education
Publiceringsår
2014
Upphovspersoner
Talib, Mirja-Tytti; Hosoya, Sari; Arslan, Hasan
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Talib Mirja-Tytti
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Sidor
235- 250
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Spanien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja