Arts Teachers’ Media and Digital Literacy in Kindergarten:A Case Study on Finnish and Chinese Children using a Shared Blog in Early Childhood Education
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Zhao, Pei; Li, Xiaojun
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Zhao Pei
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
International Journal of Digital Literacy and Digital Competence
Volym
6
Nummer
1
Sidor
1-17
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.4018/IJDLDC.2015010101
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja