undefined

Finnish Foreign Language Teachers’ Views on Teaching and Study Reality in Their Classes: The KIELO Project’s Rationale and Results

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Harjanne, Pirjo ; Reunamo, Jyrki; Tella, Seppo

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Harjanne Pirjo

Reunamo Jyrki

Tella Seppo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal/Serie

Journal of Language Teaching and Reseach

Volym

6

Nummer

5

Sidor

913-923

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.17507/jltr.0605.02

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja