undefined

How Children can Support Their Learning to Write and Read by Computer in the Early Years of School

Publiceringsår

2015

Upphovspersoner

Nurmilaakso, Marja-Liisa

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Nurmilaakso Marja-Liisa

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

17

Nummer

1

Sidor

99-107

Publikationsforum

61778

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Okänd

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Lettland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

DOI

10.1515/jtes-2015-0008

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja