How Children can Support Their Learning to Write and Read by Computer in the Early Years of School
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Nurmilaakso, Marja-Liisa
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Nurmilaakso Marja-Liisa
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Volym
17
Nummer
1
Sidor
99-107
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Lettland
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1515/jtes-2015-0008
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja