Making the Most of Intercultural Education
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Layne, Heidi; Tremion, Virginie; Dervin, Fred
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Redaktionsarbete
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Målgrupp
Vetenskaplig
Kollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
C2 Redigerad bok, samlingsverk, konferenspublikation eller specialnummer av en tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Post-intercultural communication and education
Moderpublikationens namn
Förläggare
Cambridge Scholars Publishing
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja