THEME-BASED INTEGRATED CURRICULUM DEVELOPMENT AND PROJECT LEARNING EXPERIENCES
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Björn, Kari; Soini, Mikael
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
FackligUKM:s publikationstyp
D3 Artikel i en yrkesinriktad konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Konferens
2015 9th International Symposium on Advances in Technology Education (ISATE)
Volym
9
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Okänd
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Pedagogik
Publiceringsland
Japan
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja