Promoting socially shared regulation of learning in CSCL : Progress of socially shared regulation among high- and low-performing groups
Publiceringsår
2015
Upphovspersoner
Malmberg, Jonna; Järvelä, Sanna; Järvenoja, Hanna; Panadero, Ernesto
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B1 Inlägg i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
DOI
10.1016/j.chb.2015.03.082
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja