undefined

Pupils’ experiences and perceptions of engagement during the Moving Maths programme

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Sneck, Sirpa; Järvelä, Sanna; Syväoja, Heidi; Tammelin, Tuija

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Sneck Sirpa

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Journal/Serie

Education 3-13

Förläggare

Routledge

Nummer

3

Sidor

419-434

Publikationsforum

55037

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

Annan licens

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

Muu lisenssi

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/03004279.2020.1857816

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja