Gamified embodiment experiences in Indian video games
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Zeiler, Xenia
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Zeiler Xenia
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Digital Religion:Understanding Religious Practice in Digital Media
Moderpublikationens redaktörer
Campbell, Heidi A.; Tsuria, Ruth
Förläggare
Sidor
213-220
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Övriga humanistiska vetenskaper
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.4324/9780429295683
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja