Benefits and Outcomes of Student-Centred Learning Strategies in a Healthcare Higher Education Institution Setting

< Tillbaka till sökresultaten

Benefits and Outcomes of Student-Centred Learning Strategies in a Healthcare Higher Education Institution Setting - A Scoping Review

Publiceringsår

2021

Upphovspersoner

Metsälä, Eija; Törnroos, Sanna

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1

Publikationskanalens uppgifter

Journal

American Journal of Nursing Studies

Moderpublikationens namn

Moderpublikationens redaktörer

Konferens

Förläggare

Medtext Publications LLC

Volym

2

Nummer

1

Sidor

ISBN

Publikationsforum

Publikationsforumsnivå

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Hälsovetenskap; Vårdvetenskap

Öppen tillgång

Ja

Publiceringsland

Förenta Staterna (USA)

Språk

engelska

Internationell sampublikation

false

Sampublikation med ett företag

false

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]