The development of school well-being in secondary school : high academic buoyancy and supportive class- and school climate as buffers

< Tillbaka till sökresultaten

The development of school well-being in secondary school : high academic buoyancy and supportive class- and school climate as buffers

Publiceringsår

2021

Upphovsmän

Hoferichter, Frances; Hirvonen, Riikka; Kiuru, Noona

Publikationstyp

Publikationens form

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Moderpublikationens redaktörer

Konferens

Förläggare

Elsevier

Volym

71

Nummer

Sidor

ISBN

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi

Öppen tillgång

Nej

Publiceringsland

Storbritannien

Språk

engelska

Internationell sampublikation

true

Sampublikation med ett företag

false

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]