What multimodal data can tell us about the students’ regulation of their learning process?

< Tillbaka till sökresultaten

What multimodal data can tell us about the students’ regulation of their learning process?

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Järvelä, Sanna; Malmberg, Jonna; Haataja, Eetu; Sobocinski, Marta; Kirschner, Paul A.

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Haataja Eetu Onni Ilmari Orcid -palvelun logo

Malmberg Jonna Eriika Orcid -palvelun logo

Kirschner Paul Orcid -palvelun logo

Järvelä Sanna Marketta Orcid -palvelun logo

Sobocinski Marta Szidonia

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

72

Nummer

SI

Sidor

1-9

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

3

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Öppen tillgång

Ja

Publiceringsland

Storbritannien

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej