undefined

What multimodal data can tell us about the students’ regulation of their learning process?

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Järvelä, Sanna; Malmberg, Jonna; Haataja, Eetu; Sobocinski, Marta; Kirschner, Paul A.

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Haataja Eetu Orcid -palvelun logo

Malmberg Jonna Orcid -palvelun logo

Sobocinski Marta Orcid -palvelun logo

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Kirschner Paul

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

SI

Artikelnummer

101203

Sidor

1-9

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.learninstruc.2019.04.004

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja