undefined

Supporting self-regulated learning with learning analytics interventions – a systematic literature review

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Heikkinen, Sami; Saqr, Mohammed; Malmberg, Jonna; Tedre, Matti

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Tedre Matti Markus

Abdelgalil Mohamed Mohamed Sacr Orcid -palvelun logo

Heikkinen Sami Petteri

Uleåborgs universitet

Malmberg Jonna Orcid -palvelun logo

LAB-ammattikorkeakoulu

Heikkinen Sami Petteri Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En översiktsartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A2 Översiktsartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Springer

Nummer

3

Sidor

3059-3088

Publikationsforum

55039

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s10639-022-11281-4

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja