undefined

More active lessons: teachers’ perceptions of student engagement during physically active maths lessons in Finland

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Sneck, Sirpa; Syväoja, Heidi; Järvelä, Sanna; Tammelin, Tuija

Organisationer och upphovspersoner

Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Tammelin Tuija Orcid -palvelun logo

Syväoja Heidi Orcid -palvelun logo

Uleåborgs universitet

Sneck Sirpa

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Taylor & Francis

Sidor

1-22

Publikationsforum

70344

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/20004508.2022.2058166

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja