undefined

Young children initiating and negotiating their digital literacy practices in their homes

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Sairanen, Heidi; Kumpulainen, Kristiina; Nordström, Alexandra; Kajamaa, Anu

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Nordström Alexandra

Sairanen Heidi

Kumpulainen Kristiina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Kumpulainen, Kristiina ; Kajamaa, Anu; Erstad, Ola; Mäkitalo, Åsa ; Drotner, Kirsten; Jakobsdóttir, Solveig

Förläggare

Routledge

Sidor

53-65

Publikationsforum

5876

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY NC ND

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.4324/9781003145257-8

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja