undefined

Curricular Concept Maps as Structured Learning Diaries: Collecting data on self-regulated learning and conceptual thinking for learning analytics applications

Publiceringsår

2019

Upphovspersoner

Kivimäki, Ville; Pesonen, Joonas; Romanoff, Jani; Remes, Heikki; Ihantola, Petri

Organisationer och upphovspersoner

Aalto-universitetet

Remes Heikki Orcid -palvelun logo

Kivimäki Ville

Romanoff Jani Orcid -palvelun logo

Helsingfors universitet

Pesonen Joonas

Kivimäki Ville

Ihantola Petri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of learning analytics

Volym

6

Nummer

3

Sidor

106-121

Publikationsforum

81983

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Övrig teknik och teknologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.18608/jla.2019.63.13

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja