Scientific vocabulary in argumentative elements:A case study from physics teacher education
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Vuola, Karoliina Maria Emilia; Nousiainen, Maija
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
Publications of the Finnish Research Association for Subject Didactics. Studies in Subject Didactics
Moderpublikationens namn
Konferens
Förläggare
Nummer
25
Sidor
121-144
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
Annan licens
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
Muu lisenssi
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Fysik
Publiceringsland
Finland
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.23988/sats.1009.c1404
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja