undefined

Scientific vocabulary in argumentative elements:A case study from physics teacher education

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Vuola, Karoliina Maria Emilia; Nousiainen, Maija

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Vuola Karoliina Maria Emilia

Nousiainen Maija

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

Annan licens

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

Muu lisenssi

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Fysik

Publiceringsland

Finland

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.23988/sats.1009.c1404

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja