undefined

Cybersecurity Education and Skills: Exploring Students’ Perceptions, Preferences and Performance in a Blended Learning Initiative

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Ali Farooq, Antti Hakkala, Seppo Virtanen, Jouni Isoaho

Organisationer och upphovspersoner

Åbo universitet

Farooq Ali

Hakkala Antti

Isoaho Jouni

Virtanen Seppo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap; Pedagogik

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1109/EDUCON45650.2020.9125213

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja