Cybersecurity Education and Skills: Exploring Students’ Perceptions, Preferences and Performance in a Blended Learning Initiative
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Ali Farooq, Antti Hakkala, Seppo Virtanen, Jouni Isoaho
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Sidor
1361-1369
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Pedagogik
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1109/EDUCON45650.2020.9125213
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja